Onze diensten

Voor veel accountants- en administratiekantoren is de salarisadministratie niet de hoofdzaak. Dit gaat vaak ten kosten van de kwaliteit, maar ook van de effectiviteit. Als klant verwacht u echter wel een kwalitatief en volledige dienstverlening. Daar is waar JdR Financial Consultancy u graag bij wil helpen. Wij zullen op basis van uw behoeftes kijken waar wij u het beste van dienst kunnen zijn. Een greep uit de diensten die wij aanbieden zijn:

Opzetten van de salaris administratie en de verwerking van (loon-)mutaties

JdR Financial consultancy zorgt ervoor dat alle gegevens accuraat worden verwerkt in het systeem. Afhankelijk van de bedrijfstak waarin u actief bent, zullen we bepalen of er bepaalde loonmodellen van toepassing zijn. Als de gehele administratie is opgezet, zullen we ervoor zorgen dat alle loonmutaties maandelijks/per 4 weken netjes worden verwerkt. Door middel van de software van loket.nl heeft zowel de werkgever als de werknemer 24/7 toegang tot zijn of haar gegevens. 

Aangifte van loonheffingen en pensioenfondsen

Elke maand/om de 4 weken moet er aangifte van loonheffingen gedaan worden aan de Belastingdienst. Deze verplichtstelling kan ook gelden voor aanlevering van gegevens aan het Pensioenfonds of SPAWW. In onze dienstverlening nemen we deze taken graag van u over, zodat u uw tijd aan uw core business kan besteden. 

Adviseren van naleving CAO’s en arbeidsvoorwaarden

Als een werkgever is ingedeeld in een bepaalde sector waar een cao geldt die gevolgd moet worden, moeten de regels worden nageleefd. Mochten bepaalde calamiteiten zich voordoen, zoals vermeld in de cao en arbeidsovereenkomst, dan staat JdR Financial Consultancy u daar graag in bij met advies. Door onze ervering kunnen wij u passend advies geven bij elke situatie die zich voordoet.

Loket.nl

Sinds de oprichting van JdR Financial Consultancy werken wij met de software van loket.nl; Deze software stelt ons in staat om zo efficiënt mogelijk te werken met zo min mogelijk fouten. Het online pakket heeft veel HR-functionaliteiten in de applicatie gebouwd. Hieronder is een aantal van deze functionaliteiten kort beschreven.

WERKNEMERLOKET

Met het werknemer portaal heeft uw werknemer altijd toegang tot zijn of haar gegevens, zoals salarisstroken en jaaropgaven.  

Verlofregistratie

Geen gedoe meer met papieren aanvragen voor verlof. Werknemers kunnen simpel verlof aanvragen en tevens inzicht hebben in hun huidige saldo.

Digitale dossiers

Sla personeel dossiers digitaal op in loket. JdR Financial Consultancy maakt gebruik van Qwoater om te zorgen dat documenten veilig online opgeslagen kunnen worden volgens de laatste wet- en regelgeving.

Declareren van onkosten

Werknemers kunnen digitaal hun onkosten indienen. Na het indienen kunnen deze door een geautoriseerd persoon goedgekeurd of afgekeurd worden. 

Integratie met andere software

Loket.nl biedt diverse koppelingen aan met andere software pakketten. Hierdoor is het mogelijk om bijvoorbeeld uw boekhoudpakket aan loket te koppelen.

Tarieven

Onze prioriteit is om u optimaal van dienst te kunnen zijn en u waar nodig te ontzorgen van de salarisadministratie. Wij begrijpen dat u van tevoren wilt weten waar u aan toe bent, zodat u later niet voor verassingen komt te staan. Wij hanteren dan ook vaste prijzen voor onze diensten die vooraf met u worden besproken. Door onze efficiëntie en kleine omvang, kunnen we dit tegen scherpe tarieven bij u aanbieden. Uiteraard gaat dit zeker niet ten koste van de kwaliteit.

Bent u nieuwsgierig geworden of heeft u vragen, neem dan contact met ons op.